رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مستند «زندگی به‌توان سه» امشب در قالب اولین قسمت از مجموعه «پا به ماه» ساعت ۱۸ از شبکه سه روی آنتن می‌رود. طیبه مینایی کارگردان «زندگی به‌توان سه» درباره چگونگی ساخت این مستند گفت: ما دنبال خانواده‌هایی بودیم که منتظر به دنیا آمدن نوزادشان باشند. علاوه‌بر این ویژگی، آن‌ها باید یک داستان یا اتفاق ویژه هم در زندگی […]

مستند «زندگی به‌توان سه» امشب در قالب اولین قسمت از مجموعه «پا به ماه» ساعت ۱۸ از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

طیبه مینایی کارگردان «زندگی به‌توان سه» درباره چگونگی ساخت این مستند گفت: ما دنبال خانواده‌هایی بودیم که منتظر به دنیا آمدن نوزادشان باشند. علاوه‌بر این ویژگی، آن‌ها باید یک داستان یا اتفاق ویژه هم در زندگی خودشان داشته باشند تا برای مخاطب کشش و جذابیت داشته باشد. از این حیث، خانواده‌هایی که منتظر به دنیا آمدن همزمان چند نوزاد هستند (بارداری چندقلویی) می‌توانست سوژه جذابی باشد.

وی افزود: در فرایند تولید مستند، جلب رضایت و اعتماد خانواده‌ها سخت بود. شاید با حدود ۴۰ خانواده صحبت کردیم و از بین آنها پنج یا ۶ خانواده راضی به همکاری شدند. از بین این تعداد، زوج میلاد و مینا که منتظر تولد سه‌قلوهایشان بودند قصه جذابی داشتند.

کارگردان «زندگی به توان سه» درباره سختی‌های تولید این اثر نیز بیان کرد: در حالی که مشغول برنامه‌ریزی برای ضبط بودیم یک روز صبح تماس گرفتند و گفتند که گویا شب گذشته برای یکی از بچه‌ها مشکلی به وجود آمده و به تشخیص پزشکان زودتر از موعد مقرر به دنیا آمده است و این اتفاق غیرمترقبه کار ما را سخت کرد.

مستند «زندگی به توان سه» یکشنبه سوم بهمن در قالب اولین قسمت از مجموعه «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور ساعت ۱۸ از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار