رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ایمان شمس ورزشکار و بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» از بلاتکلیفی عوامل مسابقه «مردان آهنین»، پخش نشدن این مسابقه از تلویزیون و علاقه مردم به این برنامه گفت. ایمان شمس بازیگر فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد سال‌ها پیش با شرکت در مسابقات «مردان آهنین» شناخته شده بود. ایمان شمس درباره علت پخش […]

ایمان شمس ورزشکار و بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» از بلاتکلیفی عوامل مسابقه «مردان آهنین»، پخش نشدن این مسابقه از تلویزیون و علاقه مردم به این برنامه گفت.

ایمان شمس بازیگر فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد سال‌ها پیش با شرکت در مسابقات «مردان آهنین» شناخته شده بود. ایمان شمس درباره علت پخش نشدن مسابقات «مردان آهنین» در چند سال گذشته به خبرنگار صبا گفت: من از سال ۸۸ تا ۹۷ در مسابقه «مردان آهنین» شرکت کرده ام ولی متاسفانه این مسابقه از سال ۹۳ پخش تلویزیونی ندارد.

وی افزود: هر سال به ما می‌گفتند که مسابقه در روزهای عید نوروز پخش خواهد شد اما هر بار به یک دلیل این اتفاق نمی‌افتاد. در تمام این سال‌ها که مردم از قاب تلویزیون شاهد مسابقه نبودند، «مردان آهنین» در سالن‌‌های بی‌کیفیت برگزار می‌‌شد و این مساله باعث شده بود که مهم‌ترین ضعف مسابقه «مردان آهنین» اجرای آن باشد.

وی افزود: ورزش ما، ورزش پربیننده‌ای بود و مردم این مسابقه را دوست داشتند تا حدی که در زمان پخش برنامه خیابان‌ها خلوت می‌شد، این برنامه باعث شده بود که جامعه ورزشی هم فعال‌تر شود.

شمس بیان کرد: نمی‌دانم که از کدام نهاد باید پیگیری کرد، وزارت ورزش و جوانان و یا سازمان صدا و سیما، آنچه می‌دانم این است که مسابقه مورد استقبال مردم قرار گرفته بود و مردم در کوچه و خیابان از ما می‌پرسیدند که دلیل پخش نشدن و حضور نداشتن شما در تلویزیون چیست و ما جوابی برای این مساله نداشتیم.

این بازیگر و ورزشکار در پایان با اشاره به نظر عوامل و ورزشکاران «مردان آهنین» درباره فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که او در آن بازی کرده است، عنوان کرد: اتفاقا در این چند روز که فیلم‌ها اکران می‌شود، ورزشکاران و عوامل برنامه «مردان آهنین» که به دیدن فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» آمده‌اند، از امید شمس بارها تشکر کردند و خوشحال شدند که این اتفاق را رقم زدیم و امیدوار بودند که این اتفاق در بازگشت برنامه «مردان آهنین» روی آنتن شبکه سه موثر واقع شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار