رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مسعود ده‌نمکی برای سریال طنز «آزادی مشروط» با محوریت سوژه‌های کرونا، کادر درمان، معلمان و کمک‌های مردمی اعلام فراخوان کرد. مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون در حال ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی به نام «آزادی مشروط» است. این سریال در ژانر کمدی درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران است و سختی‌ و شیرینی‌های دوران کرونا را […]

مسعود ده‌نمکی برای سریال طنز «آزادی مشروط» با محوریت سوژه‌های کرونا، کادر درمان، معلمان و کمک‌های مردمی اعلام فراخوان کرد.

مسعود ده نمکی کارگردان سینما و تلویزیون در حال ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی به نام «آزادی مشروط» است.

این سریال در ژانر کمدی درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران است و سختی‌ و شیرینی‌های دوران کرونا را به نمایش کشیده است.

از حدود پنج ماه پیش نگارش فیلمنامه این سریال آغاز شده است و در حال حاضر نگارش بیش از ۲۰ قسمت آن به اتمام رسیده است.

همچنین همزمان با نگارش فیلمنامه توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی، به‌ زودی پیش‌تولید سریال آغاز و عوامل پشت دوربین سریال جدید این کارگردان معرفی خواهند شد.

مسعود ده نمکی صبح امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «سریال «آزادی مشروط» را برای ثبت خاطرات تلخ و شیرین این روزها برای فردایمان می‌سازیم. نظرات، خاطرات و هنرنمایی‌های خود را با محوریت سوژه‌های کرونا، کادر درمان، معلمان و کمک‌های مردمی با محوریت کلیپ، بازیگری و خوانندگی و ارسال نمونه کار را با شماره ۰۹۱۹۴۱۰۰۰۲۱ در واتس آپ به اشتراک بگذارید.»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار