رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «کارآگاه لوتر» از این هفته در جدول پخش شبکه چهار سیما قرار گرفته است، سریالی پلیسی، جنایی با بازی ادریس اِلبا، بازیگر شناخته شده انگلیسی. به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سریال خارجی «کارآگاه لوتر» از پنجشنبه ۲۸ بهمن روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. «کارآگاه لوتر»، یک مجموعه تلویزیونی درام، جنایی، روانشناختی […]

سریال «کارآگاه لوتر» از این هفته در جدول پخش شبکه چهار سیما قرار گرفته است، سریالی پلیسی، جنایی با بازی ادریس اِلبا، بازیگر شناخته شده انگلیسی.

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سریال خارجی «کارآگاه لوتر» از پنجشنبه ۲۸ بهمن روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

«کارآگاه لوتر»، یک مجموعه تلویزیونی درام، جنایی، روانشناختی محصول ۲۰۱۰ انگلیس است که با بازی ادریس اِلبا در نقش جان لوتر و روت ویلسون در نقش آلیس مورگان، توسط نیل کراس نوشته شده است.

این سریال جذاب جنایی در دسته مشهورترین آثار ادریس اِلبا قرار می‌گیرد و این بازیگر شناخته شده برای بازی در نقش «جان لوتر» جوایز مختلفی همچون جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

«کارآگاه لوت» از بامداد پنجشنبه ۲۸ بهمن هر شب ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ روز بازپخش می‌شود.

در خلاصه فیلم آمده است: جان لوتر یک کارآگاه و بازرس ارشد است که در واحد جرایم جدی فعالیت می‌کند. لوتر یک افسر پلیس خاص و نابغه است. او ذهن وسواسی و قدرتمندی دارد و گاهی به خاطر از دست دادن کنترلش خطرناک می‌شود. لوتر هزینه سنگینی را به خاطر خاص بودنش پرداخته است. این خاص بودن برای خود او موهبت و برای افرادی که به او نزدیک می‌شوند نفرین محسوب می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار