رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند خارجی «معمای اجتماعی» برای اولین پنجشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود. به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند «معمای اجتماعی» با نام اصلی «The Social Dilemma» مستند و اجتماعی محصول سال ۲۰۲۰ امریکا به کارگردانی جف اورلووسکی است. دیویس کومب، ویکی کرتیس و جف اورلووسکی به طور مشترک نویسندگی مستند «معمای […]

مستند خارجی «معمای اجتماعی» برای اولین پنجشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند «معمای اجتماعی» با نام اصلی «The Social Dilemma» مستند و اجتماعی محصول سال ۲۰۲۰ امریکا به کارگردانی جف اورلووسکی است.

دیویس کومب، ویکی کرتیس و جف اورلووسکی به طور مشترک نویسندگی مستند «معمای اجتماعی» را برعهده داشته اند و افرادی همچون تریستان هریس، آزا راسکین، جاستین روزنشتاین، شوشانا زوبوف، جارون لانیر، تیم کندال، رشیدا ریچاردسون و رنی دیرستا در این مستند حضور دارند.

مستند «معمای اجتماعی» ظهور رسانه‌های اجتماعی و آسیبی که به جامعه می‌زند را بررسی می‌کند و بر روی نحوه‌ بهره‌گیری این رسانه‌ها از کاربرانشان از طریق سیستم‌های نظارتی نظام سرمایه‌داری و استخراج اطلاعات آن‌ها تمرکز می‌کند.

«معمای اجتماعی» شامل مصاحبه با مدیران و متخصصان رسانه‌ای از جمله کارکنان گوگل، فیسبوک، توییتر و … است و همچنین بخش های کوچک نمایشی از یک خانواده که برخی گفته‌های مصاحبه‌شوندگان را ملموس می‌کند.

علاقه‌مندان به فیلم های مستند می توانند این مستند جدید را پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه چهار سیما تماشا کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار