رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محمدمهدی همت، فرزند شهید همت در واکنش به برخی اخبار غیررسمی، شایعه نارضایتی همسر شهید باکری از فیلم «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد. پس از توفیق فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای مثبتی که این فیلم از منتقدان، داوران و مخاطبان این رویداد دریافت کرد، امروز شایعه‌ای مبنی‌بر عدم […]

محمدمهدی همت، فرزند شهید همت در واکنش به برخی اخبار غیررسمی، شایعه نارضایتی همسر شهید باکری از فیلم «موقعیت مهدی» را تکذیب کرد.

پس از توفیق فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای مثبتی که این فیلم از منتقدان، داوران و مخاطبان این رویداد دریافت کرد، امروز شایعه‌ای مبنی‌بر عدم رضایت همسر شهید مهدی باکری در فضای مجازی منتشر شد که محمدمهدی همت از پیگیری و تکذیب آن خبر داد.

در متن توئیت محمدمهدی همت فرزند شهید همت آمده است:

«خبری مبنی بر نارضایتی همسر شهید مهدی باکری از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و درخواست جلوگیری از اکران عمومی فیلم توسط ایشان در برخی رسانه‌ها در حال انتشار می‌باشد. با ایشان صحبت کردم، خبر را تکذیب کردند و فرمودند: کاش ریشه این فتنه‌ها شناسایی شود.»

ژیلا شاهی بازیگر نقش صفیه مدرسی همسر شهید مهدی باکری در فیلم «موقعیت مهدی» پیش‌تر از تعامل نزدیک هادی حجازی‌فر با همسر شهید باکری برای طراحی این کاراکتر در فیلم سخن گفته بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار