رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «خون ریزی» با موضوع سقط جنین، به دلایل نامشخص اداره سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از گذشت ۷ ماه پیگیری و جلسات متعدد موفق به دریافت پروانه نمایش نشد. به نقل از مرکز مستند سازی سفیرفیلم، مستند «خون ریزی» با موضوع سقط جنین که قرار بود روز جمعه ۲۹ بهمن ماه […]

مستند «خون ریزی» با موضوع سقط جنین، به دلایل نامشخص اداره سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از گذشت ۷ ماه پیگیری و جلسات متعدد موفق به دریافت پروانه نمایش نشد.

به نقل از مرکز مستند سازی سفیرفیلم، مستند «خون ریزی» با موضوع سقط جنین که قرار بود روز جمعه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در سالن همایش های برج آزادی تهران رونمایی و اکران شود و فعالیت‌های کمپین «نجات آرزوها» برای نجات جان کودکان از سقط هم آغاز گردد، به دلایل نامشخص اداره سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از گذشت ۷ ماه پیگیری و جلسات متعدد موفق به دریافت پروانه نمایش نشد! این مستند ۴۱ دقیقه‌ای که پیش از این در جشنواره‌های سینما حقیقت و فیلم عمار به‌نمایش درآمده بود و مورد تحسین مخاطبین قرار گرفته بود و هیچ مشکلی برای اکران نداشت، پس از پیگیری‌های فراوان از اداره صدور پروانه‌های نمایشی آثار غیرسینمایی وزارت ارشاد موفق به دریافت پروانه نمایش نشد و به همین دلیل مراسم روز جمعه برای رونمایی این مستند لغو گردید.

مرکز مستند سفیرفیلم از معدود مراکزی در کشور است که تمرکز خود را در سال‌های اخیر بر حوزه تولیدات تصویری با موضوع خانواده قرار داده است اما متاسفانه در دولت قبل و دولت کنونی با بی مهری‌های فراوانی مواجه شده است. امید می‌رود که در روزها و هفته‌های آتی شاهد همکاری بیشتر مراکز متولی امور فرهنگی و هنری با این مرکز مستندسازی باشیم و مسئولین متوجه اهمیت حوزه خانواده و تولید مستند و فیلم در این راستا باشند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار