رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال تلویزیونی “ساعت یازده” به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور به سریال”مسافران شهر” تغییر نام داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سریال”مسافران شهر” که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد و […]

سریال تلویزیونی “ساعت یازده” به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور به سریال”مسافران شهر” تغییر نام داد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سریال”مسافران شهر” که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد و هنرمندانی همچون حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، پوراندخت مهیمن، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی، حامد احمدجو و.. در آن نقش آفرینی می کنند.


داستان‌های این سریال که در قالبی مبتنی‌ بر فلاش ‌بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد.
این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار