رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • جمعه 13 اسفند 1400 - 15:31
  • کد خبر : 92092
  • تئاتر
  • چاپ خبر : گالری سو میزبان نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» شد

اجراهای نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» به کارگردانی رضا سعیدی آغاز شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، در ساعت۲۰ شب گذشته، اجراهای نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا سعیدی آغاز شد. این نمایش که در بخش دیگر گونه‌های اجرا، در سی‌و‌نهمین جشنواره بین المللی تئاتر […]

اجراهای نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» به کارگردانی رضا سعیدی آغاز شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، در ساعت۲۰ شب گذشته، اجراهای نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا سعیدی آغاز شد. این نمایش که در بخش دیگر گونه‌های اجرا، در سی‌و‌نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته و موفق به کسب تندیس و دیپلم افتخار شده بود، اجراهای خود را با بازی مینا زمان و رضا سعیدی در فضای باز «گالری سو» آغاز و برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارد‎. کارگردان نمایش در یادداشت کوتاهی نمایشش را اینگونه توصیف می‌کند: نمایش ما شروع شد. «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» در حیاط «گالری سو» ساخته شد. این نمایش روزنوشت من از روزهای پایانی انتظارم برای پدر شدن است. من در یکی از این روزهای پر استرس و‌ خوشحالی که در خانه کنار سارا داشتم ناگهان خشکم زد و توانایی حرکتم را از دست دادم و مانند یک درخت ساکن و در عین حال زنده، بزرگ شدن دخترم را روز به روز تا بیست سالگی تصور کردم. اگر با شخصیت آقای ورنوسفادرانی آشنا باشید، می‌دانید که او بیشتر از این نمی‌تواند از کارش تعریف کند. او توانایی توضیح دقیق هیچ مسأله‌ای را ندارد و خیلی سریع می‌خواهد تمامش کند. او همه چیز را خیلی کلی می‌بیند و خیلی کلی هم می‌تواند درموردش صحبت کند. او‌ حوصله انجام هیچ کاری را ندارد، به همین خاطر هر روز به شوق ترک کردن محل کارش از خواب بیدار می‌شود. تماشاگر ما محدود است چون حیاط خانه ورنوسفادرانی کوچک است.
در نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» عواملی همچون؛ «مدیر هنری و طراح صحنه: سارا سالاری»، «مدیرتولید: امین محمدی»، «گروه کارگردانی: نگین بهزاد، مسیحا اصلانی، فائزه گرگانی»، «مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمدلهاک»، «‏‎عکاس: سهراب خان زاده، امین عطارنژاد»، «مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان مهر»، «مدیر اجرایی و برنامه‌ریز روابط‌عمومی: مریم بصیری‌فر»، «گروه روابط‌ عمومی: امیرحسین منصوری، بهار بلغاری» ، مجری طرح ونماینده اجرایی «محمد لهاک» کارگردان را یاری می‌کنند.
شایان ذکر است، فروش بلیت‌های نمایش ۹۰دقیقه‌ای «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com در حال انجام است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار