رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

افسانه بایگان می‌گوید پس از انتشار عکسش در کربلا تلاش کردند او را به گروه‌هایی پیوند بزنند و بگویند با این سفر، بارش را بسته است. افسانه بایگان بازیگر شناخته‌شده در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در پشت صحنه سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق که قرار است در ایام نوروز ۱۴۰۱ از […]

افسانه بایگان می‌گوید پس از انتشار عکسش در کربلا تلاش کردند او را به گروه‌هایی پیوند بزنند و بگویند با این سفر، بارش را بسته است.

افسانه بایگان بازیگر شناخته‌شده در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در پشت صحنه سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق که قرار است در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما مهمان خانه‌های مخاطبان شود، از دلخوری‌اش بابت حواشی پیش‌آمده درمورد سفرش به کربلا گفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون پیش آمده است که حاشیه‌ای در فضای مجازی برایش ایجاد شود، گفت: «من چند سال پیش سفری به کربلا رفتم و خیلی زیاد از حد این را برجسته کردند و خواستند مرا به گروه‌هایی پیوند بزنند به گونه‌ای که حتی خواستم نامه‌ای بنویسم و بگویم به جز بلیت هواپیما و هتلی که لطف کردید برایمان گرفتید مگر اتفاق دیگری افتاد؟! من رانتی گرفتم، حضوری دارم؟! من که گوشه‌ای نشسته‌ام، نان و ماستم را می‌خورم. کسانی هستند که از این سفرها باری می‌بندند اما من که گوشه‌ای نشسته‌ام حق نیست که در موردم این‌گونه بگویید.»

او در این مورد ادامه داد: «این قضاوت‌ها خیلی بد است اما ما هم باید محکم‌تر از این حرف‌ها باشیم چون زندگی موهبتی در دست ماست و کسی که سینما را، بازیگری را انتخاب کرده است آن هم در جایی مثل کشور ما و خاورمیانه باید محکم‌تر بایستد.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار