رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «قرار آسمانی» ویژه افطار ماه مبارک رمضان از شبکه رادیویی ایران است. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، وحید بیات یکی از تهیه کنندگان برنامه «قرار آسمانی» اعلام کرد: این برنامه با همکاری موسسه طلوع بی نشان به معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد می پردازد و راهکارهای مفیدی برای این […]

برنامه «قرار آسمانی» ویژه افطار ماه مبارک رمضان از شبکه رادیویی ایران است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، وحید بیات یکی از تهیه کنندگان برنامه «قرار آسمانی» اعلام کرد: این برنامه با همکاری موسسه طلوع بی نشان به معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد می پردازد و راهکارهای مفیدی برای این قشر از جامعه ارائه می دهد.
وی ادامه داد: برنامه هر روز یک موضوع اخلاقی و اجتماعی را با شنوندگان مطرح می کند، و دکتر ناصر مهدوی کارشناس در خصوص موضوع مطرح شده بحث و گفت و گو می کند.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: یکشنبه ۲۱ فروردین موضوع « هر چه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند» به بوته نقد، در برنامه کشیده می شود.
گفتنی است «قرار آسمانی» به تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی و اجرای فاطمه آل عباس از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳٠ در ایام ماه مبارک رمضان از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار