رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، رادیو فرهنگ در سوگ وفات حضرت خدیجه(س)، دوشنبه ۲۲فروردین ماه برنامه‌ای با محوریت زندگی و ابعاد شخصیت حضرت خدیجه(س) تدارک دیده است. «بانوی حجاز» عنوان ویژه برنامه‌ ای از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به بررسی ابعاد شخصیت و زندگی فردی و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، رادیو فرهنگ در سوگ وفات حضرت خدیجه(س)، دوشنبه ۲۲فروردین ماه برنامه‌ای با محوریت زندگی و ابعاد شخصیت حضرت خدیجه(س) تدارک دیده است.

«بانوی حجاز» عنوان ویژه برنامه‌ ای از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به بررسی ابعاد شخصیت و زندگی فردی و اجتماعی حضرت خدیجه (س) اختصاص دارد.

در این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد پویا مفرد ، به بررسی فضائل اخلاقی، ابعاد شخصیت و زندگی فردی و اجتماعی حضرت خدیجه سلام الله علیها و بخشش‌هایی که از جان و مالشان در راه اسلام و پیامبر ( ص) انجام دادند و فداکاری ها و همراهی‌هایشان با توجه به اینکه مادر حضرت زهرا(س) بودند می پردازند
همچنین در بخشی دیگر سخنان حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی پیرامون نقش الگوی زنانی که تا آخرین لحظه پای اعتقاد و باورشان ایستادند با تکیه به زندگی حضرت خدیجه علیها سلام به عنوان الگوی عملی پخش می شود.
پخش شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی؛ شاعر آئینی به مناسبت وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها از دیگر بخش های ویژه برنامه بانوی حجاز است.

ویژه برنامه « بانوی حجاز» ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه در سوگ حضرت خدیجه(س) با رویکردی فرهنگی به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان‌فر، نویسندگی مهنوش جورک و گویندگی راضیه گردکاهد روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ روانه آنتن می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار