رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به دلیل همزمانی پخش قسمت هفتم «مهمونی» با شب‌های قدر، این قسمت پنجشنبه ۸ اردیبهشت پخش می‌شود و سه شنبه ۱۳ اردیبهشت هم قسمت جایگزین آن از نماوا پخش خواهد شد. مجموعه عروسکی و کمدی «مهمونی» این روزها با اجرای ایرج طهماسب و به کارگردانی و نویسندگی او و تهیه کنندگی حسن خدادادی هر پنجشنبه از پلتفرم نماوا ساعت ۲۰ پخش […]

به دلیل همزمانی پخش قسمت هفتم «مهمونی» با شب‌های قدر، این قسمت پنجشنبه ۸ اردیبهشت پخش می‌شود و سه شنبه ۱۳ اردیبهشت هم قسمت جایگزین آن از نماوا پخش خواهد شد.

مجموعه عروسکی و کمدی «مهمونی» این روزها با اجرای ایرج طهماسب و به کارگردانی و نویسندگی او و تهیه کنندگی حسن خدادادی هر پنجشنبه از پلتفرم نماوا ساعت ۲۰ پخش می شود.

پنجشبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف با ایام شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر، قسمت هفتم این برنامه از نماوا پخش نمی‌شود.

صفحه اینستاگرام نماوا در این باره نوشت: «مخاطبین عزیز نماوا

به دلیل همزمانی پخش قسمت هفتم «مهمونی» با شب‌های قدر، این مجموعه نمایشی امشب پخش نخواهد شد. به منظور حفظ حقوق کاربران، قسمت جایگزین به مناسبت عید فطر، سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۰ منتشر می‌شود. لازم به ذکر است طبق روال هر هفته در تاریخ ۸ اردیبهشت نیز مجموعه نمایشی«مهمونی» پخش خواهد شد.

«مهمونی» هر پنج‌شنبه‌‌ ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی از نماوا و روبیکا پخش می‌شود.»

مجموعه «مهمونی» از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ با اجرای ایرج طهماسب همراه با عروسک‌ها و شخصیت‌های جدید از نماوا پخش شد و تاکنون شخصیت‌های «بچه» با صداپیشگی هوتن شکیبا و «پشه» با صداپیشگی کاظم سیاحی مورد اقبال‌ترین عروسک‌های برنامه جدید آقای مجری هستند.

قسمت اول «مهمونی» سه شنبه دوم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ پخش شد که این قسمت مهمان ویژه‌ای نداشت و از قسمت دوم برنامه هر قسمت باحضور یکی از شخصیت‌های شناخته شده همراه بود که به ترتیب پریناز ایزدیار، هومن سیدی، سیروان و زانیار خسروی، صابر ابر و محسن کیایی مهمان‌های قسمت دوم تا ششم این مجموعه بودند.

«مهمونی» با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی و با حضور بازیگرانی چون علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض تهیه و تولید شده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار