بهروز شعیبی؛ کارگردان فیلم تحسین شده «بدون قرار قبلی» با حضور در ویژه برنامه «مثل ماه» به مناسبت عید سعید فطر،  خبر از اکران این فیلم سینمایی داد.

به گفته بهروز شعیبی، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی گروه تولید فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» از این قرار است که این فیلم را در نیمه خردادماه، در هفته کرامت و مصادف با میلاد پر سعادت امام رضا (ع) به اکران سراسری درآورند.

«بدون قرار قبلی» ششمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است.

داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمین است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند.

یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«بدون قرار قبلی» در چهلمین جشنواره فیلم فجر در شش رشته هنری کاندیدای دریافت سیمرغ شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری و سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی (جایزه ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) را دریافت کرد.

منبع: سوره سینما