رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ویژه برنامه «آقای نادر» با حضور تعدادی از دوستان و شاگردان مرحوم نادر طالب‌زاده ساعت ۱۶ امروز روی آنتن شبکه یک می‌رود. به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در این ویژه برنامه یوسفعلی میرشکاک، مسعود فراستی، بهروز افخمی، وحید یامین‌پور و محمدصادق باطنی حضور خواهند داشت و به بیان نظرات و خاطرات خود از حاج نادر، مستند […]

ویژه برنامه «آقای نادر» با حضور تعدادی از دوستان و شاگردان مرحوم نادر طالب‌زاده ساعت ۱۶ امروز روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در این ویژه برنامه یوسفعلی میرشکاک، مسعود فراستی، بهروز افخمی، وحید یامین‌پور و محمدصادق باطنی حضور خواهند داشت و به بیان نظرات و خاطرات خود از حاج نادر، مستند ساز و پژوهشگر انقلابی فقید می‌پردازند.

ویژه برنامه آقای نادر به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده و سجاد مهرگان تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را عهده‌دار بوده است.

علیرضا سمیعی مجری آقای نادر و تیم محتوایی این برنامه شامل احسان زیور عالم و حسین برکتی بود. حسین نشاطی تدوین‌گر این برنامه بوده و هماهنگی آن نیز توسط محمدصالح حجت‌الاسلامی به انجام رسیده است.

نادر طالب‌زاده از فیلمسازان انقلابی متولد ۱۳۳۲ و از تهیه کنندگان، کارگردانان و مجریان سینما و تلویزیون بود که جمعه _نهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱_  بر اثر نارسایی قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران درگذشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار