رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
آغاز پخش از 17 اردیبهشت

سوگل طهماسبی مجری «شوتبال» شد

سوگل طهماسبی مجری «شوتبال» بانوان در فصل جدید شد که از شنبه ۱۷ اردیبهشت روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مسابقه تلویزیونی «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی از شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد […]

سوگل طهماسبی مجری «شوتبال» بانوان در فصل جدید شد که از شنبه ۱۷ اردیبهشت روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مسابقه تلویزیونی «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی از شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

اجرای «شوتبال» بانوان را در فصل جدید سوگل طهماسبی، بازیگر تلویزیون و سینما برعهده خواهد داشت. مجری «شوتبال» آقایان نیز علی عامل‌هاشمی است.

این مسابقه تلویزیونی که فصل جدید آن در نوروز ۱۴۰۱ با اجرای علی عامل‌هاشمی پخش شد، از این پس هر هفته در چهار قسمت که دو قسمت به بانوان و دو قسمت به آقایان اختصاص دارد، روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

«شوتبال» همچون فصل‌های گذشته، در این نوبت هم با ایجاد فضایی پرشور و هیجان میزبان تیم‌هایی متشکل از قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان در میادین ورزشی و عرصه‌های اجتماعی است؛ همچنین قهرمانانی از تیم‌های ملی کاراته، تکواندو، فوتبال، ووشو، هندبال، والیبال و رشته‌های متعدد و افتخارآفرین در بازی‌های المپیک، جهانی و آسیایی در قالب تیم‌هایی جذاب در آن حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

«شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی از شنبه تا سه‌شنبه هرهفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار