رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مراسم اختتامیه جشنواره «بهترین‌های صد سال ورزش ایران» با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون جدید سیما، وزیر ورزش مدیران سیما و همچنین مسئولان و پیشکسوتان و اهالی ورزش، در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم اختتامیه […]

مراسم اختتامیه جشنواره «بهترین‌های صد سال ورزش ایران» با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون جدید سیما، وزیر ورزش مدیران سیما و همچنین مسئولان و پیشکسوتان و اهالی ورزش، در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم اختتامیه جشنواره «یکصد» با حضور محسن برمهانی معاون جدید سیما، مدیران سیما و همچنین مسئولان و پیشکسوتان و اهالی ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و در آن «بهترین‌های صد سال ورزش ایران» معرفی شدند.

محسن برمهانی معاون سیما در این مراسم گفت: باعث افتخار است در جمع شما بزرگواران هستم، کسانی که همیشه موجب شادی مردم و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشور عزیزمان بوده و هستید.

وی افزود: جشنواره یکصد، یک رویداد و اتفاق بزرگی است که حاصل همکاری دقیق، منصفانه و با انسجام خوبی‌ است میان وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما است.

معاون سیما در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکارانش و شرکت‌کنندگان در مراسم اختتامیه خاطرنشان کرد: امیدوارم شب خوبی را در جمع دوستانه بهترین‌های صد سال ورزش ایران پشت سر گذاشته باشید.

مراسم اختتامیه جشنواره «یکصد» دیشب با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار