رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

رادیو صبا در برنامه «صدو یک راه برای کتاب نخواندن» مخاطبان را با یک قهرمان شطرنج آشنا می کند به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه«صدو یک راه برای کتاب نخواندن» روزهای پایان هفته به مخاطبان این شبکه کتاب های جالب و خواندنی را پیشنهاد می کند. اگربرای روزهای آخر […]

رادیو صبا در برنامه «صدو یک راه برای کتاب نخواندن» مخاطبان را با یک قهرمان شطرنج آشنا می کند

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه«صدو یک راه برای کتاب نخواندن» روزهای پایان هفته به مخاطبان این شبکه کتاب های جالب و خواندنی را پیشنهاد می کند.
اگربرای روزهای آخر هفته به دنبال داستانی جذاب و پر تعلیق هستید، رادیو صبا در برنامه «صدویک راه برای کتاب نخوان» روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت کتاب گامبی وزیر نوشته والتر تویس نویسنده آمریکایی را به شما پیشنهاد می کند.
کتاب گامبی وزیر نوشته‌ی والتر تویس درباره‌ی دختر یتیمی است که تبدیل به قهرمان شطرنج می‌شود اما در مسیر موفقیت خود با مشکلات و موانع بسیاری روبرو می‌شود. این نابغه که با اعتیاد نیز دست و پنجه نرم می‌کند تنها به شطرنج می‌اندیشد و برای بهترین بودن در آن، هر کاری انجام می‌دهد! بر اساس این رمان جذاب و پرتعلیق سریالی هم ساخته شده که به شهرت آن و خالقش کمک بسیاری کرده است.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن» با پخش سکانس هایی از این سریال و گفتگو کارشناسی مخاطبان را با این کتاب آشنا می‌کند.

«صدویک راه برای کتاب نخواندن» به تهیه کنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وکارشناسی اشکان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۱ تقدیم به مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار