رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

برنامه جهان ورزش (ورزش های آبی) رادیو ورزش امروز به موضوعات مختلف شته شنا، واترپلو و قایقرانی می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ مسابقات شنای قهرمانی جهان در سال جاری قرار است طی شش روز با حضور چهره‌های طراز اول این رشته در شهر بوداپست مجارستان برگزار شود. مهرشاد […]

برنامه جهان ورزش (ورزش های آبی) رادیو ورزش امروز به موضوعات مختلف شته شنا، واترپلو و قایقرانی می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ مسابقات شنای قهرمانی جهان در سال جاری قرار است طی شش روز با حضور چهره‌های طراز اول این رشته در شهر بوداپست مجارستان برگزار شود. مهرشاد افقری و متین سهران دو شناگر ملی‌پوش کشورمان، با مربیگری گامر دیلانچیان خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.
برنامه جهان ورزش (ورزش های آبی) رادیو ورزش، امروز میزبان هادی بیداریان دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو است که در خصوص این اعزام‌ها صحبت می‌کند.
رقابت های لیگ دسته یک واترپلو زیر ۱۷ سال کشور با حضور سه تیم ۱۴۰۱ در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد. که در پایان تیم طلایه‌داران بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های اراک و شهید خلیفه سلطان اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
علی محب رئیس کمیته فنی واترپلو از دیگر میهمانان امروز است که درباره این رقابت‌ها مطالبی را مطرح می‌کند.
مسابقات فینال لیگ برتر دراگون بوت بانوان ۲۰ اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار شد. تیم آوش خلیج فارس با ۷۸ امتیاز قهرمان شد، البرز نوین با ۵۹ امتیاز عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و سکان بوشهر با ۴۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. همچنین تیم آقایان کانو کلاب کردستان با ۶۴ امتیاز قهرمان شد و ستارگان بابلسر با ۵۶ امتیاز عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و ملوان بندر انزلی با ۵۳ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی هم دیگر میهمان تلفنی برنامه از لیگ برتر دراگون بوت مواردی را عنوان می‌کند.
در پایان پیمان ضیائی رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از جزئیات افتتاح پیست قایقرانی در این استان خبر می‌دهد.
ارائه آخرین اخبار این رشته و معرفی یکی از قهرمانان در بخش «قهرمانان و جوانان آتیه دار» از دیگر بخش های برنامه به شمار می‌رود.

جهان ورزش (ورزش های آبی) کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش به تهیه کنندگی رابعه اقدامی، گویندگی شهرام نوروزی و کارشناسی علی قلم سیاه امروز ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار