رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه کننده مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» به سوالی در مورد بازگشت جانی دپ به این فیلم ها پاسخ داد. به نقل از ورایتی، جری بروکهایمر تهیه کننده فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» در مصاحبه اخیر خود با ساندی تایمز به طرفداران این مجموعه سینمایی یادآوری کرد که در حال حاضر جانی دپ در آینده این […]

تهیه کننده مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» به سوالی در مورد بازگشت جانی دپ به این فیلم ها پاسخ داد.

به نقل از ورایتی، جری بروکهایمر تهیه کننده فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» در مصاحبه اخیر خود با ساندی تایمز به طرفداران این مجموعه سینمایی یادآوری کرد که در حال حاضر جانی دپ در آینده این فرنچایز دیزنی جایی ندارد.

جانی دپ در هر پنج فیلم «دزدان دریایی کاراییب» در نقش جک اسپارو نقش اول داستان ظاهر شده بود و برای قسمت «نفرین مروارید سیاه» نیز نامزد اسکار بازیگی شد. آخرین فیلم «دزدان دریایی» با عنوان«مردان مرده هیچ قصه ای نمی‌گویند» در سال ۲۰۱۷ اکران شد.

بروکهایمر درباره فیلم ها گفت که دو فیلمنامه «دزدان دریایی» در حال حاضر در حال توسعه هستند، اما هیچکدام این فیلمنامه شامل جانی دپ نمی شوند.

بروکهایمر در پاسخ به سوالی درباره آینده فرنچایز «دزدان دریایی کاراییب» گفت: ما در حال مذاکره با مارگو رابی و در حال توسعه دو فیلمنامه این مجموعه سینمایی هستیم. یکی با رابی و دیگری بدون این بازیگر.

این تهیه کننده در پاسخ به این پرسش که آیا دپ به فیلم برمی گردد، چنین تاکید کرد: در این برهه نه و آینده هم هنوز مشخص نیست.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار