رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 12:49
  • کد خبر : 97310
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اهدای نخل طلای افتخاری به تام کروز

شب پیش شب تام کروز در جشنواره فیلم کن بود و به شکلی غیرمنتظره و از پیش اعلام نشده نخل طلای افتخاری فستیوال به این بازیگر اهدا شد. به نقل از آسوشیتدپرس، چهارشنبه شب در حالی که قرار بود فیلم جدید تام کروز «تاپ گان: ماوریک» برای نخستین بار در جشنواره فیلم کن دیده شود […]

شب پیش شب تام کروز در جشنواره فیلم کن بود و به شکلی غیرمنتظره و از پیش اعلام نشده نخل طلای افتخاری فستیوال به این بازیگر اهدا شد.

به نقل از آسوشیتدپرس، چهارشنبه شب در حالی که قرار بود فیلم جدید تام کروز «تاپ گان: ماوریک» برای نخستین بار در جشنواره فیلم کن دیده شود و از بازیگر آن تجلیل به عمل آید، با اهدای نخل طلای افتخاری جشنواره – در حالی که از قبل این خبر اعلام نشده بود- کروز و هوادارانش غرق شگفتی شدند.

یک شگفتی دیگر هم این مراسم داشت و آن پرواز ۸ جت جنگنده بر فراز مراسم در زمان عبور تام کروز و دیگر بازیگران فیلم روی فرش قرمز بود. این جت‌ها دود قرمز، سفید و آبی پشت سرشان ایجاد کردند تا یادآور ترکیب پرچم‌های آمریکا و فرانسه و سینمای این دو کشور باشد. نمایش فیلم هم با استقبال بسیار حضار روبه رو شد و ۵ دقیقه ایستاده کروز و فیلمش را تشویق کردند.

البته تام کروز هم با هلی‌کوپتر وارد محل برگزاری جشنواره شده بود.

چهارشنبه شب کروز در کن بود و وی یک مستر کلاس هم برگزار کرد که در آن مونتاژی از بهترین آثار وی از «تجارت پرمخاطره» تا «ماموریت غیرممکن» در کنار هم قرار گرفته بودند.

این جشن قرار بود سال ۲۰۱۹ با نمایش «تاپ گان» برگزار شود اما فیلم به موقع آماده نشد و قرار شد سال ۲۰۲۰ در جشنواره نمایش داده شود که شیوع کرونا زندگی را به هم ریخت و اصلاً جشنواره برگزار نشد.

کروز از مراسم دیشب به عنوان یک شب باورنکردنی یاد کرد و با حضور جنیفر کانلی، مایلز تایلر و جان هام از تشویق حاضران تشکر کرد.

این در حالی بود که انبوه طرفداران کروز که در کنار کاخ جشنواره گرد آمده بودند، هوادارانی که بیشترشان در زمان اکران فیلم اصلی «تاپ گان» ‌در سال ۱۹۸۶ حتی به دنیا نیامده بودند.

کروز در پاسخ به خبرنگاران که آیا «تاپ گان: ماوریک» به اکران در پلتفرم‌های دیجیتال هم فکر کرده بود یا خیر گفت: نه، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و قرار هم نبود چنین اتفاقی رخ دهد. حتی اگر شکست خوردی باید سعی کنی به راهت ادامه بدهی، اما کار اشتباه را انجام ندهی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار