رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پوستر فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد و این فیلم قرار است از روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی خود را آغاز کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، «بدون قرار قبلی» پنجمین […]

پوستر فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد و این فیلم قرار است از روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی خود را آغاز کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، «بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم بلند بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی است. این فیلم دارای مضمونی اجتماعی بوده و با نگاهی به رمانی از مصطفی مستور نوشته شده است.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر‌، الهام کردا، امین میری‌، حامی ترابی، رضا صابری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

یاسمین به سن و سال پسر شش ساله‌اش بوده که به آلمان (برلین) مهاجرت کرده و حالا با مرگ پدر، ناچار است پس از سی سال به ایران بازگردد. پسرش دچار اوتیسم است و این سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته، باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه و ناخواسته او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند، یاسی را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

این فیلم از تولیدات مشترک موسسه تصویر شهر و بنیاد سینمایی فارابی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار