رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند سه قسمتی “پگاسوس” کاری از امور بین الملل دفتر نمایندگی لندن از امشب چهارشنبه ۱ تیرماه ساعت ۲۲:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند با هدف معرفی بدافزار جاسوسی “پگاسوس” قصد دارد تا ضمن برملا کردن یکی دیگر […]

مستند سه قسمتی “پگاسوس” کاری از امور بین الملل دفتر نمایندگی لندن از امشب چهارشنبه ۱ تیرماه ساعت ۲۲:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند با هدف معرفی بدافزار جاسوسی “پگاسوس” قصد دارد تا ضمن برملا کردن یکی دیگر از اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی علیه آزادی‌خواهان، عدالت‌طلبان و منتقدان این رژیم، افکار عمومی را با ابعاد فاجعه‌بار این جاسوس‌افزار و پیامدهای آن آشنا کند.
در این مستند به ابعاد دیگری از پشت پرده‌ی این جاسوس‌افزار، از جمله استفاده‌ی حکومت‌های مستبد از آن برای هدف قرار دادن خبرنگاران و فعالان حقوق بشر پرداخته می شود.
“پگاسوس”، یک بدافزار جاسوسی ساخت شرکت صهیونیستی است که از طریق آن کشور‌های خریدار،از روسای جمهور، فعالان حقوق مدنی، خبرنگاران و سیاستمداران جاسوسی می‌کنند.
این بد افزار با ورود به گوشی تلفن همراه از طریق یک پیامک یا تماس ناشناس، می‌تواند همه پیام‌ها، تماس‌ها، چت‌ها، مکان نما، عکس و فیلم و حتی از دوربین و میکروفون گوشی جاسوسی کند.
مستند سه قسمتی ” پگاسوس” از امشب چهارشنبه تا جمعه هرشب ساعت ۲۲:۲۰ از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار