رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • چهارشنبه 1 تیر 1401 - 12:58
  • کد خبر : 99904
  • تئاتر
  • چاپ خبر : رضا کیانیان با «پدر» به صحنه بازگشت

تمرین‌های نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای با حضور رضا کیانیان آغاز شد تا این اثر نمایشی شهریور سال جاری همزمان با تولد ۷۲ سالگی این بازیگر پیشکسوت به صحنه رود. رضا کیانیان همزمان با تولد ۷۲ سالگی خود و در جدیدترین حضورش بر صحنه تئاتر، در نمایش پدر به ایفای نقش می‌پردازد. پدر که نوشته فلوریان […]

تمرین‌های نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای با حضور رضا کیانیان آغاز شد تا این اثر نمایشی شهریور سال جاری همزمان با تولد ۷۲ سالگی این بازیگر پیشکسوت به صحنه رود.

رضا کیانیان همزمان با تولد ۷۲ سالگی خود و در جدیدترین حضورش بر صحنه تئاتر، در نمایش پدر به ایفای نقش می‌پردازد.

پدر که نوشته فلوریان زلر است با طراحی و کارگردانی آروند دشت‌آرای تمرین‌های خود را از ۲۱ خرداد آغاز کرده و قرار است در شهریور سال جاری روی صحنه برود.

این اثر نمایشی که تهیه‌کنندگی آن بر عهده محمد قدس است، بعد از نمایش  بداهه دومین تجربه همکاری آروند دشت‌آرای و رضا کیانیان در عرصه تئاتر است.

رضا کیانیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم تمام وسوسه های زمین ساخته حمید سمندریان آغاز کرد. کیمیا ساخته احمدرضا درویش اولین کار قابل توجه او بود. سینما سینماست و آژانس شیشه‌ای نقطه اوج او در سینما بود، وی در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را گرفت و در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم بود.

فیلم های سینما سینماست، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی ها عاشق می‌شوند، یک حبه قند، فرش باد، کیمیا، یک تکه نان و روبان قرمز از کارهای شاخص او به شمار می‌رود و کیانیان در این آثار بازی‌های متفاوت و فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار