رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال «دیگران» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی» در حال فیلمبرداری است و «هادی افتخارزاده» از بازیگران آن، این سریال پلیسی را پرکشمکش و دارای یک فیلمنامه خوب می‌داند. وی که جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم ملل اتریش و جایزه دوم بازیگری در نهمین جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا را در کارنامه کاری خود دارد، روز […]

سریال «دیگران» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی» در حال فیلمبرداری است و «هادی افتخارزاده» از بازیگران آن، این سریال پلیسی را پرکشمکش و دارای یک فیلمنامه خوب می‌داند.

وی که جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم ملل اتریش و جایزه دوم بازیگری در نهمین جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا را در کارنامه کاری خود دارد، روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلمنامه این سریال را خود «شیبانی» نوشته است و نگاه منطقی به داستان از ویژگی‌های اصلی آن به شمار می‌رود.

وی در ارتباط با داستان این سریال و نقشی که بر عهده دارد، اطلاعات چندانی در اختیار قرار نمی‌دهد و در مورد مراحل تولید آن بیان می‌کند: حدود هشت ماه از فیلمبرداری این سریال می‌گذرد و به احتمال زیاد حداقل دو ماه دیگر برای اتمام آن زمان نیاز است.

به گفته «افتخارزاده» دقت در ساخت و بهره‌گیری از عوامل حرفه‌ای جزو مزیت‌های نسبی این سریال در مقایسه با سایر سریال‌های پلیسی است و نقش اصلی آن را «سعید چنگیزیان» بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: از دیگر بازیگران مطرح این سریال می‌توان به «اکبر زنجان‌پور» و «بهاره کیان افشار» اشاره کرد؛ فیلمی که برای سیمافیلم تولید می‌شود و هنوز معلوم نیست که از کدام شبکه پخش خواهد شد.

«افتخارزاده» متولد ۱۳۴۵ در مراغه از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و دانش‌آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی علاوه بر حضور پررنگش در سینما و تئاتر، در دهها سریال تلویزیونی از جمله جلال، جشن سربرون، آنام، هنرستان، طاهره و غیره بازی کرده و از بازیگران شناخته شده کشور به شمار می‌رود.
منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار