رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بیست و پنجمین قسمت از برنامه تاریخی «سرچشمه»،یکشنبه ۵ تیرساعت ۲۱ به تبیین و تحلیل ” انتفاضه شعبانیه” عراق می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این قسمت از برنامه سرچشمه، دکتر صفاءالدین تبرائیان نویسنده کتاب «انتفاضه شعبانیه (حماسه مقاومت اسلامی ملت عراق») با تکیه بر محتوا […]

بیست و پنجمین قسمت از برنامه تاریخی «سرچشمه»،یکشنبه ۵ تیرساعت ۲۱ به تبیین و تحلیل ” انتفاضه شعبانیه” عراق می پردازد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این قسمت از برنامه سرچشمه، دکتر صفاءالدین تبرائیان نویسنده کتاب «انتفاضه شعبانیه (حماسه مقاومت اسلامی ملت عراق») با تکیه بر محتوا و اسناد این کتاب، پیرامون موضوع برنامه گفتگو خواهد کرد.
کتاب «انتفاضه شعبانیه» به چگونگی شکل‌گیری این حرکت مردمی، نحوه انتشار آن به کل عراق و تلاش قیام کنندگان برای تسلط بر امور جنگ با حزب بعث می‌پردازد. این کتاب توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.
«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما و گروه سیاسی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و اجرای حسین جودوی است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.
برنامه «سرچشمه» یکشنبه ها ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهدشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار