رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

کشور تایلند برای جذب سینماگرهای خارجی، مالیات را برای استعدادهای خارجی حذف کرد. به نقل از ورایتی، تایلند به دنبال افزایش جذابیت های فیلمبرداری در این کشور، مالیات را بر استعدادهای خارجی که به این کشور می آیند، حذف کرد. دولت تایلند هفته گذشته طرحی را برای حذف مالیات بر استعدادهای بازیگری خارجی (غیرتایلندی) تصویب کرد. هدف از این […]

کشور تایلند برای جذب سینماگرهای خارجی، مالیات را برای استعدادهای خارجی حذف کرد.

به نقل از ورایتی، تایلند به دنبال افزایش جذابیت های فیلمبرداری در این کشور، مالیات را بر استعدادهای خارجی که به این کشور می آیند، حذف کرد.

دولت تایلند هفته گذشته طرحی را برای حذف مالیات بر استعدادهای بازیگری خارجی (غیرتایلندی) تصویب کرد. هدف از این اقدام افزایش جذابیت این کشور برای تولیدات سینمایی و تلویزیونی است.

تایلند در حال حاضر به فیلم‌های خارجی که در این کشور فیلمبرداری می شوند، تخفیف نقدی ۱۵ تا ۲۰ درصدی از هزینه‌های انجام شده در فیلم را ارائه می‌کند که سقف آن برای هر اثر تولیدی ۷۵ میلیون بات (۲٫۱۲ میلیون دلار) تعیین شده است.

صنعت گردشگری تایلند چندین سال تلاش کرد تا مالیات خارجی ها را که ادعا می کرد یک عامل بازدارنده برای این کشور است، حذف کند.

راچادا دهنادیرک معاون سخنگوی دولت تایلند در این باره گفت که این اقدام با هدف ارتقای «قدرت نرم» این کشور صورت گرفته که در راستای سیاست دولت این کشور است.

تایلند به لطف هزینه‌های نسبتا پایین، فضای استودیویی در دسترس و مکان‌های متنوعش مدت‌ها است که مرکز تولید فیلم های هالیوودی از جمله «۵ هم‌خون» اسپایک لی و آثاری از مارول و نتفلیکس بوده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار