رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بازیگر فصل دوم سریال «وضعیت زرد» درباره این سریال و اولویت‌ های حضورش در این سریال گفت. مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که در فصل دوم سریال «وضعیت زرد» حضور دارد و این شب ها روی آنتن شبکه دو است در درباره این سریال تلویزیونی اظهار کرد: این مجموعه قرار است در چند فصل جلوی دوربین رود و […]

بازیگر فصل دوم سریال «وضعیت زرد» درباره این سریال و اولویت‌ های حضورش در این سریال گفت.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که در فصل دوم سریال «وضعیت زرد» حضور دارد و این شب ها روی آنتن شبکه دو است در درباره این سریال تلویزیونی اظهار کرد: این مجموعه قرار است در چند فصل جلوی دوربین رود و تا به امروز دو فصل آن فیلمبرداری شده و فصل بعدی هم در آینده تولید می‌شود. من در فصل دوم حضور دارم و بنابر گفته‌ها قرار است در فصل سوم هم مقابل دوربین قرار بگیرم.

وی ادامه داد: درباره اینکه چرا در این سریال حضور دارم، باید بگویم که با توجه به ظرفیت و قصه جدیدی که سریال دارد، تصمیم گرفتم در آن بازی کنم. معتقد هستم از کارهایی که در آن حرف‌های جدیدی برای گفتن وجود دارد، باید حمایت شود، زیرا تماشاگر نیاز به شنیدن حرف‌های جدید دارد.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با اشاره به نسل جوان سینما و تلویزیون عنوان کرد: نکته بعدی که مرا تشویق به حضور در این کار کرد، گروه جوان و با انگیزه آن بود. در این کار شاهد بودم که اگر به عوامل جوان و البته باتجربه اعتماد کنند، همانگونه که در گذشته این اتفاق برای ما رخ داد، اتفاق‌های بسیار خوبی برای این هم رقم می‌خورد و سطح کیفیت سینما و سریال های تلویزیونی را چند پله بالا می‌برد.

رجبی با بیان اینکه این سریال در مقایسه با فصل اول خود بسیار باکیفیت‌تر تولید شده است، توضیح داد: نکته جالب توجه درباره «وضعیت زرد»، رشد کیفی مجموعه در هر فصل است.من این را به وضوح شاهد بودم و مطمئن هستم که فصل سوم هم، به لحاظ کیفی رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی درباره اینکه «وضعیت زرد» یک طنز سیاسی است، تصریح کرد: در این مجموعه شاهد یک طنز سیاسی خواهیم بود که این شکل کار تا به امروز در تلویزیون کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، آن هم به دلیل حساسیت‌هایی است که پیرامون این دست آثار وجود دارد و اقتضا می‌کند در این موضوعات با دقت قدم برداشت. درضمن باید اضافه کنم پیامدهای سیاسی کارهای نمایشی برخی مواقع باعث می‌شود بازیگران تمایل چندانی برای حضور در این کارها نداشته باشند، زیرا امکان آسیب دیدن از حواشی پیرامون این تولیدات وجود دارد، اما من زمانی که دیدم در «وضعیت زرد» واقعیت بیان شده و هیچگونه تحریفی در آن وجود ندارد، به حضورم در این سریال شک نکردم.

بازیگر سریال «وضعیت زرد» با ذکر یک مثال عنوان کرد: شاید بسیاری از ما نشینده باشیم که برخی از دانشمندان هسته‌ای به دلیل تعطیلی کارشان در مقطعی مجبور بودند در آژانس کار کنند. این اتفاق را در سریال «وضعیت زرد» می‌بینیم و از این دست واقع گرایی ها باز هم در سریال وجود دارد و در همین رابطه اضافه کنم، پرداختن به این حقایق که تا به حال کمتر بیان شده، رمز موفقیت کارهای نمایشی است، بنابراین امیدوارم به واسطه چنین اتفاقی از این کار استقبال شود.

بازیگر فیلم «پرده‌نشین» درباره فضای حاکم بر سریال «وضعیت زرد» گفت: این کار یک ویژگی مثبت دیگر هم دارد، آنهم فضای مومنانه‌ای بود که در جلو و پشت دوربین می‌دیدیم. این اتفاق به واسطه عوامل کار رقم خورده بود، این موضوع به نظرم اتفاق بسیار خوبی بود که به شخصه از حضور در آن بسیار خرسند هستم.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا وی به همه آثار پیشنهادی پاسخ مثبت می‌دهد، توضیح داد: بسیار از پیشنهادهایی که به من می‌شود، رد می‌کنم زیرا یا فیلمنامه آن را نپسندیدم یا اینکه عوامل کار آن را دوست نداشتم، اما اگر می‌بینید من حضور پررنگی در کارهای نمایشی دارم، دلیلش تعداد بالای پیشنهادها است، اگر به صورت حداقلی از میان کارهای پیشنهادی به سه سریال در سال هم پاسخ مثبت دهم در طول سال همیشه کاری از من روی آنتن خواهد بود. باید اضافه کنم گاهی اوقات شده در کاری هم حاضر بوده‌ام که در اواسط کار از بازی در آن پشیمان شده‌ام اما به واسطه قول و قراری که داشتم تا پایان آن را همراهی کرده ام البته این اتفاق بسیار به ندرت رخ می‌دهد.

وی در پایان درباره حضورش در رئالیتی‌شو «جوکر» هم عنوان کرد: از حضور در این پروژه بسیار راضی هستم، چون کاری بسیار جدید و نویی است و مردم را شاد می‌کند. چنین کارهایی جزو نیازهای اصلی برنامه‌سازی است و باید به شدت مورد حمایت قرار گیرد. این کار از روی برنامه‌های موفق خارجی الگوبرداری شده بود؛ اتفاقی که من آن را عیب نمی‌دانم، زیرا برنامه‌ای که بتواند به خوبی از یک اثر موفق الگو‌برداری کند، حتما ظرفیت‌ های خوبی با خود به همراه دارد.

پخش فصل دوم سریال «وضعیت زرد» به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی مسعود ملکی مشهور، از شبکه سه به شبکه دو منتقل شد در حالی که این سریال در فصل اول خود که در تابستان ۱۴۰۰ روی آنتن رفته بود، از شبکه سه پخش می‌شد.

فصل دوم  «وضعیت زرد» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شده و روز بعد در ساعات ۹:۴۰صبح، ۱۶:۲۰ و ۱:۳۰ بامداد بازپخش خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار