رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

برنامه عصرگاهی” به خانه بر می گردیم” امروز شنبه ۱۱ تیرماه به معرفی برنامه های تابستانی شبکه پنج سیما با حضوربرنامه سازان این شبکه می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه پیش روی “به خانه بر می گردیم” فرشید محمودی تهیه کننده سریال داستان یک شهر […]

برنامه عصرگاهی” به خانه بر می گردیم” امروز شنبه ۱۱ تیرماه به معرفی برنامه های تابستانی شبکه پنج سیما با حضوربرنامه سازان این شبکه می پردازد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه پیش روی “به خانه بر می گردیم” فرشید محمودی تهیه کننده سریال داستان یک شهر به همراه هلیا امامی و صحرا اسدالهی بازیگران این مجموعه تلویزیونی
به استودیوی” به خانه برمی گردیم” می آیند تا در گپ و گفتی صمیمانه پیرامون این سریال برای مخاطبان صحبت خواهند کرد.
بنا بر این گزارش، در بخش معرفی برنامه های تابستانی شبکه پنج، بهراد رضازاده تهیه کننده مسابقه جذاب “کهکشانیا” و صادق شمسایی تهیه کننده مسابقه “ماهرشو “نیز حضور خواهند داشت که درباره دو این برنامه جدید شبکه پنج توضیحاتی برای مخاطبان ارائه نمایند.
اما” شهربرگ “به تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی و “معجزه امید” به تهیه کنندگی علی ابراهیم آبادی دو برنامه جدید شبکه پنج سیما در فصل تابستان است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود و برنامه سازان آن برای مخاطبان از روند تولید آن خواهند گفت.
برنامه عصرگاهی “به خانه برمی گردیم” کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی مشترک زهرا خردمند و میثم ماه انباری از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۶:۲۰ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار