رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «پلاک هشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ادعای حقوق بشری استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با عملکرد آن‌ها در سطح جهان به واقع حقوق بشر آمریکایی را در دنیا به نمایش گذاشته است و رهبر معظم انقلاب […]

برنامه «پلاک هشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، ادعای حقوق بشری استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با عملکرد آن‌ها در سطح جهان به واقع حقوق بشر آمریکایی را در دنیا به نمایش گذاشته است و رهبر معظم انقلاب به درستی چنین نامی را برای حقوق بشری آن‌ها برگزیده اند.
ایشان در دیدار خانواده شهدای هفتم تیر فرمودند: خوب است هفتم تا دوازدهم تیر را هفته‌ی «حقوق بشر آمریکایی» اعلام کنیم.
ریحانه یزداندوست تهیه کننده برنامه «پلاک هشت» این هفته بیان کرد: یکشنبه ۱۲ تیر مصادف با روز افشای حقوق بشر آمریکایی، سازمان بسیج زنان کشور نشست تخصصی با موضوع نقد عملکرد چند گانه و متناقض آمریکا نسبت به حقوق زنان و کودکان با حضور مهمانان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار میکند.
وی ادامه داد: از همین رو در برنامه میزبان مینا بیابانی مدیر اجرایی همایش ورئیس سازمان بسیج زنان کشور خواهیم شد و پیرامون این موضوع گفت و گو خواهیم کرد.
یزداندوست در خصوص دیگر بخش های برنامه به یادیاران شهید، معرفی کتاب، بررسی تازه ترین رویدادهای حوزه ی تاریخ وارزشهای دفاع مقدس اشاره کرد.
«پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی ریحانه یزداندوست و با اجرای کیوان همتی و هماهنگی ناصر خیر خواه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار