رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

خدمات یکپارچه کنسولی برای ارائه خدمت به هموطنان مقیم خارج در حوزه های مختلف از ضروریات وزارت امور خارجه است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور روان سازی خدمات کنسولی درخارج از کشور، سامانه اینترنتی “مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی” را راه اندازی […]

خدمات یکپارچه کنسولی برای ارائه خدمت به هموطنان مقیم خارج در حوزه های مختلف از ضروریات وزارت امور خارجه است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور روان سازی خدمات کنسولی درخارج از کشور، سامانه اینترنتی “مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی” را راه اندازی کرده است.

در برنامه این هفته مشاور با حضور علیرضا رضوانی، رییس اداره تابعیت، امور پناهندگان و مهاجرین وزارت امور خارجه درباره برنامه ها خدمات و تسهیلات کنسولی در نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به هموطنان، و پاسخگویی به سوالات و مشکلات ایرانیان مقیم خارج از کشور گفتگو خواهیم کرد.

این برنامه تلویزیونی؛ کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌جم با حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران، با تهیه‌کنندگی حسن میربها، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای دکتر مازیار قاسمی گودرزی به روی آنتن می‌رود.

ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir ، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv ، تلفن بین‌المللی ۴۶۸۱۲۴۰۰۴۴۴+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره ۹۸۹۱۰۸۹۹۳۹۳۴+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.

ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار