رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه «شهر امن» در روز دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ به تصادفات عابر پیاده و دلایل اصلی آن می پردازد به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «شهر امن» به تهییه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با موضوع تصادفات عابر پیاده به دلیل اصلی این تصادفات و مناطق پر حادثه در […]

برنامه «شهر امن» در روز دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ به تصادفات عابر پیاده و دلایل اصلی آن می پردازد

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «شهر امن» به تهییه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با موضوع تصادفات عابر پیاده به دلیل اصلی این تصادفات و مناطق پر حادثه در پایتخت در بحث تصادفات عابر پیاده با حضور سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادافت می پردازد .

مجتبی احمدی گفت : در برنامه روز دوشنبه تصمیم داریم به موضوع تصادفات عابر پیاده در مناطق مختلف پایتخت بپردازیم و بحث دلایل اصلی تصادفات برای این کاربر ترافیکی را مورد بررسی قرار دهیم.
احمدی افزود : یکی از از دلایل اصلی تصادفات در سطح شهر تهران به تردد عابرین پیاده از عرض بزرگراهها مرتبط می شود که این موضوع را نیز با سرهنگ جوانبخت کارشناس تصادفات بررسی می کنیم .
احمدی افزود : این برنامه تلویزیونی با توجه به نگاه ویژه ای که به موضوعات اجتماعی هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی در بحث تردد و رانندگی دارد در برنامه دوشنبه نیز با یکی دیگر از سفیران ترافیکی که از هنرمندان و چهره های شاخص جانعه هستند و موضوع ترافیک رانندگی و فرهنگ ترافیک را بررسی می کنند .
برنامه «شهر امن» از استودیو پلیس پایتخت در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه حوالی ساعت ۰۶:۳۰ صبح روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار