رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

شهرام عبدلی و قاسم افشار مهمان قسمت سوم از فصل هفتم «شب فیروزه ای» شبکه پنج در شهرستان قرچک می شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای، فصل هفتم برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای با حضور شهرام عبدلی و قاسم افشار امشب روی آنتن شبکه پنج می رود. شب فیروزه ای […]

شهرام عبدلی و قاسم افشار مهمان قسمت سوم از فصل هفتم «شب فیروزه ای» شبکه پنج در شهرستان قرچک می شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای، فصل هفتم برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای با حضور شهرام عبدلی و قاسم افشار امشب روی آنتن شبکه پنج می رود. شب فیروزه ای ویژه برنامه تابستانه شبکه پنج است که در تابستان شش سال گذشته از مراکز استانها به صورت زنده و مستقیم تولید و پخش می شد. امسال این ویژه برنامه با هدف نشاط افزایی و نمایش جریان زندگی و حضور بیشتر مردم تهران از شبکه تهران پخش می شود.

در این برنامه که با حضور مردم روانه آنتن می شود، چهره های شاخص فرهنگی ورزشی هنری و … حضور خواهند داشت. این برنامه شب های تابستان از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به صورت زنده از شبکه پنج پخش و در طی هفته جاری از بوستان ولایت (قرچک) مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

جُنگ شبانه شب فیروزه ای کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه مهمان خانه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار