رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما، در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۶و ۱۷ تیرماه) مستندهایی از دو کمدین مطرح جهان بوداسپنسر و جری لوئیس را در قالب برنامه کمدین روی آنتن می برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تامینی «کمدین» پنجشنبه ساعت ۲۲:۱۰ با هدف پخش […]

واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما، در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۶و ۱۷ تیرماه) مستندهایی از دو کمدین مطرح جهان بوداسپنسر و جری لوئیس را در قالب برنامه کمدین روی آنتن می برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند تامینی «کمدین» پنجشنبه ساعت ۲۲:۱۰ با هدف پخش سکانس‌های جذاب و تماشایی به معرفی آثار بود اسپنسر با نام اصلی”کارلو پدرسولی” بازیگر ایتالیایی ‌الاصل ‌هالیوود و سینمای ایتالیا تماشایی می شود. در این برنامه سکانس‌های برگزیده و برتری از فیلم‌های بود اسپنسر (معروف به پاگنده) تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.
همچنین جمعه شب ساعت ۲۱:۴۵ بیننده سکانس های جذابی از آثار”جری لوئیس” باشید.
جری لوئیس از جمله محبوب‌ترین و مشهورترین کمدین‌های سینمای جهان به شمار می‌آید که منتقدان اروپایی لقب «سلطان کمدی» را در زمانی که تنها در آمریکا یک ستاره پولساز بود به وی اعطا کردند. حمید قنبری دوبلور آثار وی، نقش بسزایی در شناساندن و محبوبیت او در میان ایرانیان داشت.
او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های کمدی در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی و ژست‌های بامزه‌اش و بنیاد خیریه‌اش مشهور شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار