رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «بردی» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید عدنان طاهری و از تولیدات شبکه مستند به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بیش از ۵۰۰ اثر از ایران و ۶۸ کشور در بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ثبت […]

مستند «بردی» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید عدنان طاهری و از تولیدات شبکه مستند به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بیش از ۵۰۰ اثر از ایران و ۶۸ کشور در بخش‌های مختلف سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران ثبت نام و به جشنواره ارسال شده ؛ که یکی از فیلم های راه یافته در بخش بلندمستند بردی به کارگردانی سید عدنان طاهری از شهرستان شادگان است، مستندی که به بروز موانع و مشکلات بر روند تشکیل تیم فوتبال ناشنوایان پرداخته است.

مستند بردی روایت در جنوب غربی  خوزستان لابه لای نخلستان ها، کناره ی تالاب و رود جراحی میگذرد. دو نوجوان که یکی از آنها از تبار و اهالی کشور همسایه است(افغانستان) تصمیم به برپایی و تشکیل تیم فوتبال میگیرند و از انجا که به محدودیت تقدیر دچارند واز نعمت کلام وشنیدن بی بهره اند برای رسیدن به این هدف با چالش هایی مواجه می شوند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران روزهای پایانی تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار