رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

به گزارش سینماخانه؛ امروز یکشنبه ۱۹ تیرماه و هم زمان با عید سعید قربان، فراخوان چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توسط دبیرخانه جشنواره منتشر و جزئیات بیشتری از چهل و یکمین دوره از این جشنواره مشخص گردید. مطابق فراخوان منتشر شده توسط ستاد خبری چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ صاحبان آثاری […]

به گزارش سینماخانه؛ امروز یکشنبه ۱۹ تیرماه و هم زمان با عید سعید قربان، فراخوان چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توسط دبیرخانه جشنواره منتشر و جزئیات بیشتری از چهل و یکمین دوره از این جشنواره مشخص گردید.

مطابق فراخوان منتشر شده توسط ستاد خبری چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ صاحبان آثاری که متقاضی حضور در چهل‌ و یکمین دوره از فیلم فجر می باشند؛ پس از اعلام نظر هیات انتخاب و راه‌یابی اثرشان به جشنواره‌، تهیه‌کننده با حضور در دبیرخانه، فرم دستور العمل و ضوابط حضور اثر در جشنواره را رویت و متعهد به رعایت ضوابط و مقررات مندرج در آن می‌گردد، در غیر این صورت فیلم‌های رزرو جایگزین خواهد شد.

چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ (۱ فوریه الی ۱۱ فوریه ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار