رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پردیس سینمایی مهرگنبد ۲۲ تیرماه به همت موسسه بهمن سبز حوزه هنری افتتاح می‌شود. موسسه بهمن سبز حوزه هنری در نخستین گام از فاز دوم طرح توسعه و با شعار «دوباره سینما»، پردیس سینمایی مهرقدس همدان را به چرخه اکران افزود و در تازه‌ترین گام از ۲۲ تیرماه نیز پردیس سینمایی مهرگنبد به شکل رسمی افتتاح خواهد شد. این […]

پردیس سینمایی مهرگنبد ۲۲ تیرماه به همت موسسه بهمن سبز حوزه هنری افتتاح می‌شود.

موسسه بهمن سبز حوزه هنری در نخستین گام از فاز دوم طرح توسعه و با شعار «دوباره سینما»، پردیس سینمایی مهرقدس همدان را به چرخه اکران افزود و در تازه‌ترین گام از ۲۲ تیرماه نیز پردیس سینمایی مهرگنبد به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

این پردیس سینمایی که در سال ۱۳۴۲ با یک سالن و ۴۹۵ صندلی آغاز به کار کرده بود، در حال حاضر تبدیل به پردیس سینمایی با ۶ سالن شده است که سالن‌های قابوس، گنبد، آبشار، مهتاب، گلستان و رنگین کمان به ترتیب با ۳۸۶، ۲۷، ۲۶، ۳۹، ۲۵ و ۲۴ و در مجموع ۵۲۷ صندلی با امکانات بروز اعم از پروژکتور لیزر برای نمایش و سیستم صوت بروز، صندلی‌های VIP و ایجاد فضایی مثل (کافی شاپ، کتابسرا، بوفه، گالری و…) با نام جدید پردیس سینمایی مهر گنبد، پس از طی مراحل قانونی نهایی و به بهره‌برداری رسیده است و درخدمت مردم گنبد قرار گرفت و همزمان با آغاز هفته امامت، به شکل رسمی طی مراسمی افتتاح خواهد شد.

حوزه هنری به عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز سالن‌های سینمایی از ابتدای تابستان تا پایان این فصل همزمان با پایان یافتن فاز دوم طرح توسعه سینماهای کشور، ۹۲ سالن به مجموعه سالن‌های سینمایی کشور می‌افزاید.

آیین افتتاح پردیس سینمایی مهر گنبد، چهارشنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۸ با حضور مسئولان کشوری و استانی شهر گنبد و همچنین جمعی از هنرمندان در این شهر برگزار می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار