رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

 ویژه‌برنامه «صفائیه» که به مناسبت دهه امامت و ولایت روی آنتن شبکه دو سیماست سه‌شنبه شب میزبان زهرا فرقانی شاعر طنزپرداز کشورمان خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه با زهرا فرقانی درباره شرایط مادری و نگهداری از ۵ فرزند و شعر طنز و […]

 ویژه‌برنامه «صفائیه» که به مناسبت دهه امامت و ولایت روی آنتن شبکه دو سیماست سه‌شنبه شب میزبان زهرا فرقانی شاعر طنزپرداز کشورمان خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه با زهرا فرقانی درباره شرایط مادری و نگهداری از ۵ فرزند و شعر طنز و انتقادی گپ و گفت می‌شود.

در «صفائیه» سعی شده علاوه بر گفتگو با مهمانان مختلف در حوزه‌های ورزشی، هنری، اجتماعی و…  نماهنگ و وله‌هایی مناسب این ایام مبارک پخش شود تا لحظات شاد و مفرحی را برای خانواده‌ها فراهم آورد.

برنامه «صفائیه» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیداحمد موسویان و اجرای حامد مهربانی است که طی ۹ قسمت روانه آنتن خواهد شد. هادی عامل (گزارشگر کشتی)، علیرضا کاظمی (جانباز دوران دفاع مقدس)، احمد بابایی (شاعر)، علیرضا یونچی (کارآفرین) و … از مهمانان دیگر این برنامه  خواهند بود.

این برنامه از دوشنبه بیستم تیرماه، هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۲۵ دقیقه مهمان مخاطبان شبکه دو سیما است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار