رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی جمعه ۲۴ تیرماه میزبان گروه رنگین کمان ویژه برنامه کودک شبکه تهران می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فاطمه شیرازی مقدم تهیه کننده برنامه “رنگین کمان” گفت: گروه “رنگین کمان” روزهای جمعه هر هفته به فرهنگسرای های مختلف شهر تهران می رود […]

فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی جمعه ۲۴ تیرماه میزبان گروه رنگین کمان ویژه برنامه کودک شبکه تهران می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فاطمه شیرازی مقدم تهیه کننده برنامه “رنگین کمان” گفت: گروه “رنگین کمان” روزهای جمعه هر هفته به فرهنگسرای های مختلف شهر تهران می رود و از آنجا برنامه را اجرای می کند، ورود به این برنامه برای عموم شهروندان عزیز آزاد و رایگان است.
وی ادامه داد: فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در میدان بهاران این هفته میزبان گروه رنگین کمان خواهد شد.
شیرازی گفت: این برنامه در روزهای جمعه که متعلق به امام عصر حضرت مهدی (عج) اختصاص دارد، آیتم های متنوع نمایشی، موسیقی، شعر و … برای حاضران خواهد داشت و محمد خوارزمی آیتم بازی با بچه ها را اجرا می کند.
برنامه قدیمی و پرمخاطب “رنگین کمان” کاری از گروه خانواده و کودک در فصل تابستان روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۵ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود و همانند هفته های گذشته با اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار