رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «شب فیروزه ای» امشب چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۱ میزبان گروه رنگین کمان، مهران رجبی هنرمند محبوب سینما و تلویزیون و محمدرضا عیوضی خواننده خوب کشورمان خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، رجبی در برنامه «شب فیروزه‌ای» امشب از فعالیت‌ها و خاطرات خود در سینمای ایران صحبت […]

برنامه «شب فیروزه ای» امشب چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۱ میزبان گروه رنگین کمان، مهران رجبی هنرمند محبوب سینما و تلویزیون و محمدرضا عیوضی خواننده خوب کشورمان خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، رجبی در برنامه «شب فیروزه‌ای» امشب از فعالیت‌ها و خاطرات خود در سینمای ایران صحبت می‌کند؛ از آثار این هنرمند می‌توان به فیلم‌هایی مانند «پارادایس»، «کوسه»، «چند می‌گیری گریه کنی ۲» و «ماموریت غیر ممکن» اشاره کرد.

در بخش دیگر «شب فیروزه ای» محمدرضا عیوضی خواننده سبک پاپ کشورمان به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پرداز و لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم می زند.
او همچنین در ادامه برنامه با مجری نیز گفتگو خواهد داشت و از تجربیات فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه موسیقی صحبت می‌کند.
همچنین این برنامه میزبان گروه رنگین‌کمان با حضور خاله ها و عروسک های رنگین کمانی است که برای حاضران و مخاطبان برنامه اجرا خواهند کرد.
برنامه ی «شب فیروزه ای» هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های مخاطبان می شود.
این برنامه به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر به مدت دو هفته از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار