رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در حالی که پس از مدت‌ها کناره‌گیری، پروژه «چنگیز خان» یکی از پروژه‌هایی بود که کوین اسپیسی را به دنیای سینما بازمی‌گرداند، وی به دلیل اتهامات جدید در بریتانیا از این فیلم اخراج شد. به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی به دنبال طرح چند مورد اتهام جدید آزار جنسی –این بار در بریتانیا- از فیلمی […]

در حالی که پس از مدت‌ها کناره‌گیری، پروژه «چنگیز خان» یکی از پروژه‌هایی بود که کوین اسپیسی را به دنیای سینما بازمی‌گرداند، وی به دلیل اتهامات جدید در بریتانیا از این فیلم اخراج شد.

به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی به دنبال طرح چند مورد اتهام جدید آزار جنسی –این بار در بریتانیا- از فیلمی درباره چنگیز خان کنار گذاشته شد.

اسپیسی قرار بود بازیگر اصلی این فیلم باشد و در نقش یک مرد مقدس ظاهر شود. امتیاز این فیلم در جشنواره کن ارایه شده بود اما طرح اتهامات جدید موجب این تصمیم‌گیری شده است.

فیلم «۱۲۴۲: دروازه غرب» درامی تاریخی درباره مردی مقدس است که سعی دارد یکی از لشکرهای چنگیز خان را از هجوم به اروپا باز دارد.

اکنون بیل چمبرلین تهیه‌کننده فیلم گفته است اتهام ۴ مورد آزار جنسی به کوین اسپیسی در بریتانیا موجب شده تا وی از این نقش کنار گذاشته شود و بررسی برای انتخاب فرد جایگزین وی شروع شده است.

اسپیسی پنج شنبه با حضور در دادگاه عالی لندن در جایگاه شهود دادگاه قرار گرفت و اعلام کرد بی‌گناه است. قاضی ۶ ژوئن ۲۰۲۳ را برای بررسی موارد تعیین کرد.

«دروازه‌ای به غرب» فیلمی انگلیسی زبان به کارگردانی پیتر سوس کارگردان مجار است که با بودجه‌ای بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون دلار قرار است ساخته شود و فیلمبرداری آن ظرف ۲ ماه آینده از ۱۷ اکتبر شروع می‌شود. اریک رابرتز و کریستوفر لمبرت دیگر بازیگران فیلم هستند.

‌در خلاصه داستان فیلم آمده است: وقتی سلطنت مجارستان با حمله مغول‌ها در نبرد «موهی» فروریخت، تنها قلعه استرگوم به ایستادگی ادامه داد و راه آنها را برای ورود به اروپا سد کرد. باتو نوه چنگیز خان به دیوارهای این قلعه رسید. اوسبیوس رهبر مدافعان قلعه در نبرد نهایی با وی، از حمایت معنوی کاردینال سزاریانی (با بازی اسپیسی) برخوردار است.

‌اسپیسی به تازگی در فیلم «پیتر پنج هشت» مقابل دوربین رفت و پس از طرح اتهامات جدید، تهیه‌کنندگان این فیلم از وی حمایت کردند.

شکایت شاکیان جدید اسپیسی مربوط به زمانی است که وی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ مدیریت هنری تئاتر «اولد ویک» لندن را برعهده داشت. ۲۰ نفر مدعی شدند که وی در آن زمان رفتار نامناسبی با آنها داشته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار