رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه «روزی روزگاری مریخ» پس از دریافت مجوز از ساترا، به پلتفرمی که این سریال را حذف کرده بود، بازگشت. پلتفرم نماوا که در روزهای گذشته سریال «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی را بعد از پخش یک قسمت از دسترس کاربرانش خارج کرده بود، «نداشتن مجوز رسمی» را […]

مجموعه «روزی روزگاری مریخ» پس از دریافت مجوز از ساترا، به پلتفرمی که این سریال را حذف کرده بود، بازگشت.

پلتفرم نماوا که در روزهای گذشته سریال «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی را بعد از پخش یک قسمت از دسترس کاربرانش خارج کرده بود، «نداشتن مجوز رسمی» را علت حذف این سریال عنوان کرده بود.

حال با گذشت یک روز، این پلتفرم در خبری جدید از حل مشکل مجوز سریال خبر داده و تایید کرده است که «روزی روزگاری مریخ» از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) مجوز گرفته است.

به رغم اعلام قبلی مبنی بر نداشتن مجوز، پخش سریال پیمان قاسم خانی همچنان در یکی دیگر از پلتفرم ها ادامه داشت و حالا با رفع مشکل پخش، این مجموعه بار دیگر از دو رسانه صوت و تصویر فراگیر ادامه خواهد یافت.

پخش «سریال روزی روزگاری مریخ» با بازی سام درخشانی و ویشکا آسایش، از روز سه شنبه (۲۱ تیر ماه) همزمان از دو پلتفرم آغاز شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار