رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فصل نخست سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، این شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «مستوران» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و […]

فصل نخست سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، این شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «مستوران» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی ساخته شده. این سریال سراغ قصه های کهن ایرانی با مولفه های اسلامی رفته و نگارش فیلمنامه آن بر عهده فائزه یارمحمدی و یزدان کاظمی بوده است.

«مستوران» با ماجرای دزدیده شدن کودکی به اسم لطفعلی آغاز می شود. این دزدی مرموز در یکی از روزهایی که کاروان شادی به شهر رسیده توسط یکی از افراد قبیله ای به نام قبیله وحشیان انجام می شود. لطفعلی پسر لیث عطار و لطیفه خاتون است. پدر و مادر برای پیدا کردن فرزند با اتفاق های عجیبی روبرو می شوند. آنها به دنبال راهی هستند تا به هر قیمت کودکشان را بیابند، اما موانع زیادی بر سراهشان خواهد بود.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور،رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری، ناصر علی پاشا و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

«مستوران» در ۲۶ قسمت ساخته شده که هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رو‌د و باز پخش آن ساعات ۱:۲۰ ، ۸:۴۵ ، ۱۵:۲۰ است.

گفتنی است تا کنون ۲۰ قسمت از این سریال پخش شده است و قسمت ۲۱ این سریال امشب روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار