رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «شادروان» ساخته‌ حسین نمازی یکشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن […]

فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «شادروان» ساخته‌ حسین نمازی یکشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور حسین نمازی نویسنده و کارگردان، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم در جشنواره فجر چهلم رونمایی شد و سینا مهراد، نازنین بیاتی، رویا تیموریان، بهرنگ علوی، گلاره عباسی و رضا رویگری جمعی از بازیگران آن هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و چهل و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

منبع: صبا

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار