رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فروش خارج از آمریکای فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» به مرز ۵۰۰ میلیون دلار نزدیک شد. به نقل از ددلاین، حماسه ابرقهرمانی مارول «ثور: عشق و تندر» در حال نزدیک شدن به مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه بین المللی است. این نتیجه عالی در حالی رخ می دهد که تنها ۱۰ روز از اکران این […]

فروش خارج از آمریکای فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» به مرز ۵۰۰ میلیون دلار نزدیک شد.

به نقل از ددلاین، حماسه ابرقهرمانی مارول «ثور: عشق و تندر» در حال نزدیک شدن به مرز فروش ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه بین المللی است. این نتیجه عالی در حالی رخ می دهد که تنها ۱۰ روز از اکران این فیلم روی پرده بزرگ می گذرد.

در این آخر هفته، چهارمین فیلم «ثور» با بازی کریس همسورث از ۴۷ منطقه در گیشه جهانی  ۶۰٫۱ میلیون دلار و از بازار آمریکای شمالی ۴۶ میلیون دلار دیگر به دست آورد و با این میزان فروش بلیت، تازه ترین قسمت از دنیای سینمایی مارول ۲۶۴٫۶ میلیون دلار در آمریکا و در بیرون از آمریکا ۴۹۷٫۹ میلیون دلار به دست آورده است. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم از ۷۰۰ میلیون دلار فراتر رفته و تا به این لحظه به ششمین فیلم پرفروش سال تبدیل شده است.

اگرچه «عشق و تندر» مطمئنا گیشه جهانی را با فروش قابل توجهی به پایان خواهد رساند، اما مساله نگران کننده این است که فروش فیلم به سرعت در حال نزول است. این فیلم تقریبا ۶۳٪ در سطح بین المللی و ۶۸٪ در داخل کشور آمریکا از نظر فروش افت کرده است.

«ثور: عشق و تندر» که بودجه اش ۲۵۰ میلیون دلار هزینه در برداشته است، این آخر هفته در فرانسه با ۸٫۱ میلیون دلار اکرانش را آغاز کرد. این فیلم البته مانند اکثر فیلم‌های هالیوودی روز جهان، در روسیه یا چین پخش نمی‌شود.

در میان بازارهای جهانی، این فیلم در بریتانیا (۲۴٫۹ میلیون دلار تا به امروز) قوی‌ترین عملکرد را داشته است و پس از آن کشورهای استرالیا (۲۱٫۸ میلیون دلار)، کره جنوبی (۲۱ میلیون دلار)، مکزیک (۱۹ میلیون دلار) و هند (۱۴٫۵ میلیون دلار) قرار دارند. «ثور: عشق و تندر» آخر هفته آینده در اوکراین به نمایش در می آید.

در دیگر نقطه های عطف گیشه این هفته، «دنیای ژوراسیک قلمرو» محصول یونیورسال نیز با فروش ۵۴۳ میلیون دلاری اش در گیشه بین الملل، میزان فروشش از ۹۰۰ میلیون دلار در جهان گذشت. «دنیای ژوراسیک قلمرو» در حال تلاش برای عبور از مرز یک میلیارد دلار است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار