رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه؛ مهدی منصوری تهیه کننده سینما از با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه بر لزوم حمایت سازمان سینمایی از آثار در حال اکران تاکید کرد. مهدی منصوری تهیه‌کننده و فعال سینمایی در گفت‌وگو با سینماخانه با اشاره به فعالیت‌های اخیر گفت: فیلم‌های سینمایی «لوتریا» و «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی از جمله فعالیت […]

به گزارش سینماخانه؛ مهدی منصوری تهیه کننده سینما از با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه بر لزوم حمایت سازمان سینمایی از آثار در حال اکران تاکید کرد.

مهدی منصوری تهیه‌کننده و فعال سینمایی در گفت‌وگو با سینماخانه با اشاره به فعالیت‌های اخیر گفت: فیلم‌های سینمایی «لوتریا» و «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی از جمله فعالیت های اخیر من در سینما به شمار می‌رود.
او ادامه داد: فیلم سینمایی «کوسه» به نویسندگی پیمان عباسی و کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۹ با بازی پژمان جمشیدی، بهناز جعفری، مهران احمدی و مهدی هاشمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

این هنرمند بیان کرد: فیلم «کوسه» با توجه به محتوا و ساختارش می تواند از آثار خوب کمدی ایران به شمار بیاید و فروش خوبی در گیشه داشته باشد.

او افزود: شرایط تهیه و تولید فیلم در همه جای دنیا سخت است ولی در ایران با توجه به تورم شدید و بالایی که وجود دارد بیش از پیش سخت شده است. اقتصاد سینمای ایران در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد و این بحران نیازمند مدیریت فوری است. امروزه فعالیت در هر زمینه هنری تنها باعث متضرر شدن گروه و دست‌اندرکاران پروژه می‌شود.

منصوری درباره کیفیت آثار سینمایی عنوان کرد: کیفیت آثار سینمایی بیش از هرچیز به شرایط تهیه و تولید آنها بستگی دارد. زمانی که پروژه ها سودآوری و حتی در شرایط کاملا معمولی بازگشت سرمایه ابتدایی خودشان را ندارند، سینماگران در هر جایگاهی اعم از کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه‌نویس با چه امیدی به حیات هنری خود ادامه دهند؟!

او در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر با مدیریت شرایط اقتصادی و رونق اقتصاد سینما شور و نشاط به این صنعت بازگردد و بیش از پیش شاهد استقبال و حضور مخاطبان در سالن ها باشیم.

سینماخانه / نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار