رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رایان گاسلینگ از تاثیر دختران ۶ و ۷ ساله اش در انتخاب نقش کاراکتر مقابل عروسک باربی در فیلم «باربی» گفت. به نقل از ورایتی، تماشاگران سینما باید از دختران رایان گاسلینگ برای نقش جدیدش در فیلم «باربی» تشکر کنند. رایان گاسلینگ بازیگر نامزد جایزه اسکار که نقش دوست باربی عروسک مشهور با بازی مارگو رابی را […]

رایان گاسلینگ از تاثیر دختران ۶ و ۷ ساله اش در انتخاب نقش کاراکتر مقابل عروسک باربی در فیلم «باربی» گفت.

به نقل از ورایتی، تماشاگران سینما باید از دختران رایان گاسلینگ برای نقش جدیدش در فیلم «باربی» تشکر کنند.

رایان گاسلینگ بازیگر نامزد جایزه اسکار که نقش دوست باربی عروسک مشهور با بازی مارگو رابی را در فیلم لایو اکشن «باربی» بازی می‌کند روز گذشته ۲۲ جولای در مصاحبه با جیمی فالون دلیل امضای قراردادش برای بازی در نقش کاراکتر اسباب‌بازی کِن را فاش کرد.

بازیگر «لالالند» در ابتدا گفت که عاشق فیلمنامه‌ این کار شده است، فیلمنامه ای که گرتا گرویگ نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت و او پیشنهاد بازی در آن را از طریق ایمیل دریافت کرد.

گاسلینگ دراین باره چنین تاکید کرد: بهترین فیلمنامه ای بود که تا به حال خوانده بودم. بعد از آن به حیاط خانه رفتم و آنجا عروسک «کِن» متعلق به دخترانم را در گل و لای پیدا کردم و از آن عکس گرفتم و برای گرویگ فرستادم و نوشتم من عروسکِ «کِن» فیلم تو خواهم شد. داستانی که معتقدم باید گفته شود.

گاسلینگ در حالی نقش این عروسک مربوط به بچه ها را بازی کرده است که دو دختر ۶ و ۷ ساله دارد. طبق گفته جیمی فالون، اولین بار که خبر حضور گاسلینگ در نقش شخصیت مقابل باربی در این فیلم منتشر شد، فضای مجازی به شدت تحت تاثیر این انتخاب نقش قرار گرفت.

کمپانی وارنر قرار است فیلم «باربی» را ۲۱ جولای سال آینده راهی سینماها کند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار