رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با نمایش رابطه عاشقانه دانشمند هسته ای و همسرش آغاز می شود و با نگرانی همسر از ترور و تلاش برای استعفای دانشمند و چالش های رابطه این زوج ادامه می یابد. انتخاب زوج بهروز شعیبی و مریلا زارعی با توجه به پیشینه بازی مریلا زارعی در بادیگارد؛ ارتباط با نقش زوجین را به ویژه […]

با نمایش رابطه عاشقانه دانشمند هسته ای و همسرش آغاز می شود و با نگرانی همسر از ترور و تلاش برای استعفای دانشمند و چالش های رابطه این زوج ادامه می یابد. انتخاب زوج بهروز شعیبی و مریلا زارعی با توجه به پیشینه بازی مریلا زارعی در بادیگارد؛ ارتباط با نقش زوجین را به ویژه در لحظات آغازین فیلم مشکل می سازد. اما با نقش آفرینی روان و بدور از اغراق بهروز شعیبی و نزدیکی به نقش مریلا زارعی در ادامه فیلم این ارتباط به خوبی شکل می گیرد.
فیلمساز در استفاده از وحید رهبانی به عنوان کاراکتر ضد قهرمان فیلم خطر کرده است که با ایفای نقش خوب بازیگر موفق بوده است. ملودرام عاشقانه فیلم به خوبی پیش می رود و سکانس هایی مانند گفتمان زوج در سالن سینما به زیبایی به تصویر کشیده است.
هناس بر بستر نگرانی همسر دانشمند از ترور و تلاش برای بیرون آمدن از نگرانی و تشویش پیش می رود و می توانست با نگاه متفاوت فیلمساز تمرکز بیشتری بر تلاش های شهید دانشمند داشته باشد البته نگاه فیلمساز می‌تواند تداعی کننده مظلومیت خانواده محترم شهدا هم باشد.
پایان بندی فیلم کش دار است که به کندی روایت فیلم افزوده است و سکانس های اضافی بدون لطمه به فیلم قابل حذف می باشد.
هناس با وجود برخی نقدهای تکنیکی؛ از حیث پرداخت به زندگی شهید هسته ای به دور از شعارزدگی قابل احترام بوده و روایتی دل نشین دارد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار