رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «نسخه بازبینی» یکی از جدیدترین تولیدات شبکه دو سیما با هدف معرفی برنامه‌های شاخص این شبکه تولید و روانه آنتن شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدجواد شفاه تهیه‌کننده «نسخه بازبینی» درباره تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌های معرفی تولیدات شبکه‌ها اظهار کرد: در «نسخه بازبینی» تلاش کرده‌ایم […]

برنامه «نسخه بازبینی» یکی از جدیدترین تولیدات شبکه دو سیما با هدف معرفی برنامه‌های شاخص این شبکه تولید و روانه آنتن شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدجواد شفاه تهیه‌کننده «نسخه بازبینی» درباره تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌های معرفی تولیدات شبکه‌ها اظهار کرد: در «نسخه بازبینی» تلاش کرده‌ایم معرفی برنامه‌ها به صورتی پویاتر همراه با یک روایت و در تعامل نزدیک با عوامل برنامه‌ها اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه دوربین در این برنامه دارای کاراکتر ویژه‌ای است، عنوان کرد: گفت‌وگو با عوامل ساخت یک برنامه به صورت پرسش و پاسخ‌های متداول نیست. در «نسخه بازبینی» دوربین وارد فضای کاری تیم تولید می‌شود. در این تعاملِ نزدیک مخاطب هم با مسئولیت‌های مختلف کاری در یک پروژه برنامه‌سازی آشنا می‌شود و هم در محیط تولید قرار می‌گیرد و شاهد گفت‌وگویی صمیمانه با عوامل برنامه خواهد بود.

شفاه ادامه داد: در فصل اول این مجموعه به معرفی برنامه‌هایی همچون
«سندباد»، «طبیعت ۳۶۰درجه»، «تازه دم»، «اقیانوس آرام»، «کافه بازی»، «دی‌بی‌سی»، «وضعیت زرد»،«محیا» و… پرداخته خواهد شد.

گفتنی است برنامه «نسخه بازبینی» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی محمدجواد شفاه و کارگردانی احسان محبوبی است که از شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار