رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه‌ی «دست‌خط» جمعه ۷ مردادماه میزبان فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سردار سعید قاسمی با حضور در برنامه “دستخط” در ایام سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و عملیات مرصاد پیرامون جزئیات این دو واقعه‌ی مهم […]

برنامه‌ی «دست‌خط» جمعه ۷ مردادماه میزبان فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس خواهد بود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سردار سعید قاسمی با حضور در برنامه “دستخط” در ایام سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و عملیات مرصاد پیرامون جزئیات این دو واقعه‌ی مهم مباحث مهمی را برای مخاطبان مطرح می نماید.
فرمانده قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان، همچنین به فعالیت‌های این قرارگاه از ابتدای تشکیل یعنی پس از وقوع زلزله سرپل ذهاب در کرمانشاه و ساخت خانه برای زلزله زدگان اشاره خواهد داشت و از اقدامات اخیر این قرارگاه، همچون جهاد آبرسانی به خوزستان و سیستان صحبت خواهد کرد.
فعالیت های علمی، سیاسی و فرهنگی سعید قاسمی و بررسی برخی اظهار نظرهای خاص او از مهم‌ترین محورهای گفت‌وگوی برنامه “دستخط” این هفته خواهد بود.
“دستخط “که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است و این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۱۶:۲۰ اجرا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار